Volg ons of bel ons +31 (0)26 4455912

Veel gestelde vragen

Hieronder vind u de antwoorden op veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik een klacht indienen?

U kunt een klacht indienen via ons mailadres, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en vul daar uw gegevens in en vermeld daar uw betreffende klacht. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wat zijn de verzend/bezorgkosten?

Onder een aantal van 12 flessen zijn de bezorgkosten €10,95. Indien u 12 of meer flessen besteld, zijn de bezorgkosten gratis. U kunt uw bestelling altijd kostenloos afhalen op onze vestiging in Arnhem.

Hoe wordt mijn verzending verzonden?

Uw bestelling wordt na betaling aangeboden bij DPD, marktleider in Nederland op het gebied van wijnpakketlevering aan consumenten en bedrijven. Zij zullen uw bestelling op het door u aangegeven adres bezorgen. Bij DPD zijn ze ervan overtuigd dat elk pakket dat ze versturen of bezorgen bijzonder is. Het heeft namelijk een betekenis voor een persoon, een organisatie of misschien wel voor een hele industrie. Er is altijd iemand die een pakket verstuurt of verwacht. En zij staan bij hen centraal. Dat zie je terug in de manier van werken, dat is DPD.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

U kunt aangeven wanneer de bestelling wordt bezorgd door DPD. De bezorging vind dan plaats op die dag. Via mail en sms wordt u op de hoogte gehouden over de tijd van levering. Indien u niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de brievenbus. Via www.dpd.nl kunt u een nieuwe afspraak maken voor de levering.

Welke prijs wordt er vermeld op de site?

Zowel de prijs inclusief BTW als de prijs exclusief BTW wordt getoond.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij vinden het belangrijk dat u uw product en/of bestelling snel, makkelijk en veilig kunt betalen. Dit kan op de volgende manier:

Betalen met iDEAL
Betaal uw bestelling in uw eigen vertrouwde omgeving van Internet Bankieren via iDEAL.

Kan ik ook achteraf betalen?

Het is in de wijnshop van Robbers & van den Hoogen niet mogelijk om achteraf te betalen. 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

Indien u niet tevreden bent over uw bestelling kunt u uw product binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
U krijgt het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort. Lees voordat u uw product retourneert eerst even de voorwaarden op de pagina annuleren & retourneren (= link pagina 'annuleren en retourneren').

Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen via 026 445 5912 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zit er een garantie op de producten?

Robbers & van den Hoogen biedt garantie op haar producten conform Artikel 10 uit de Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontvang als eerste onze speciale aanbiedingen.

Wijnhuis Robbers & van den Hoogen
Velperweg 23
6824 BC Arnhem (routebeschrijving)
telefoon + 31 (0)26 4455912
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.